Alla inlägg under januari 2013

Av Jonna Burman - 28 januari 2013 17:55


Hej!


Min dag har varit ganska bra.


Idag hade vi slöjd Vi var sex stycken i första gruppen.




Hejdå

Av Jonna Burman - 26 januari 2013 13:19


Nu ska jag vara med en av mina bff

Av Jonna Burman - 26 januari 2013 13:14


Hej!


Förlåt att jag inte har lagt upp några inlägg nu i veckan men det beror på att jag har annat att göra.


Så det är därför men då ska jag nog skriva fler inlägg på bloggen idag istället.


Jag hoppas att det är okej  

Av Jonna Burman - 20 januari 2013 15:09


Hej!!


Idag gick jag och min kusin till öb för att köpa lite saker.


vi hittade några saker.






Hejdå och hoppas att vi ses igen!!

Av Jonna Burman - 20 januari 2013 09:50

 Hej på er och god morgon!!!!


Hej nu är klockan nästan tio och jag ska ringa en kompis och fråga om vi kan göra något.


Igår så hängde jag ju med min kusin som ni kanske har läst i mitt förra inlägget.


även idag ska hänga med min kusin som jag var med igår.


I nästa inlägg tänkte jag skriva lite mer om mig.


och lära känna er mer.



Hejdå och hoppas vi ses igen.

Av Jonna Burman - 19 januari 2013 21:51

 Hej!!

 Nu är det min andra gång jag skriver ett inlägg.

 Idag var jag hos min farmor och farfar.

 Sen när vi kom hem ringde jag till min kusin och frågade om vi kunde göra något.

 Och det kunde vi.

 Så hon åkte hem till mig. Hennes mamma körde henne hit för hon skulle till torp så det var ju bra.    







Vi syns i nästa inlägg

Av Jonna Burman - 19 januari 2013 21:21

Hej!

 Nu har jag skapat en blogg och ska försöka skriva så mycket jag hinner.  

Det här är då mitt första inlägg.

 För fem månader sen var jag i Italien.

Det var fint där. Inte långt till stranden men poolerna var väldigt kalla  men det var bara att bita ihop. Men sen efter man hade badat en stund så var det inte så kallt. Och en rolig grej med solstolarna var att dom hade som ett tak så man kunde ta den neråt om man ville läsa och inte få solen i ögonen så det var väldigt smart.  


Hej till nästa gong!!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag Heter Jonna Burman och är en hästtjej på 12 vårar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards